תלמידת י"ב, תיכון דנציגר קרית שמונה

שמי ________ ,אני בת אוטוטו 18,לומדת בכיתה י'ב בבית הספר דנציגר שבקריית שמונה.
אולי את זוכרת,בסוף ההרצאה שלך(9\17) ניגשתי אלייך , אמרתי שהיה מאוד מעניין והצעת לי להגיב במייל , אז הינני עושה את זה
חייבת להגיד שכששמעתי בפעם הראשונה שהולכת להיות לנו הרצאה מהסוג הזה לא התלהבתי כ"כ("נו , עוד הרצאה של אור ירוק") אבל חשבתי שאני חייבת את זה למשפחה,לחברים ובמיוחד לעצמי בייחוד בגלל שאני בדרך להוציא את הרשיון.
דבר ראשון,זה היה שינוי מרענן לשמוע הרצאה שמעבירה אותה אישה-חדה ביותר,בעלת תארים וכריזמתית להפליא,מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות עורכת דין או חלק ממערכת המשפטים וזה הוכיח לי שיש לאן לשאוף. בכ"א זו גם אחת הסיבות שמאוד נהנתי מהפן המשפטי של ההרצאה.
הרבה ממה שאמרת גרם לי לחשוב על ההתנהלות שלי ומה ההשלכות שלה. מה שנקרא אורו עיניי (:
בטוחה שבדיוק באותה מידה ,עוד חבר'ה שיצא להם לשמוע את ההרצאה שלך חושבים כמוני. אמרת שהכוח שלנו הוא להשפיע אחד על השני , מספיק חבר אחד שיודע לעמוד על שלו בחבורה כדי למנוע אסון. יודעת בוודאות שאם וכשאני אקלע לסיטואציה שכזאת , אהיה אותה בחורה שתדאג לפני כן שיהיה נהג תורן,או שאהיה בעצמי, לא אתן בשום מצב שבעולם לחבר שיכור לנהוג ואעשה כל מה שאני יכולה כדי למנוע מצבים לא נעימים כמו השתכרות טוטאלית לפחות במעגל החברים שלי.אם נעשה את החשבון,מינימום 2 אנשים מתוך קהל שבא לשמוע את ההרצאה יישמו את המסר וישפיעו על לפחות 5 אנשים במעגל החברים שלהם, שבסופו של דבר משפיעים בנפרד על מעגלי חברים אחרים שמשפיעים על מעגלי חברים אחרים והופה! הפלא ופלא,כבישים נטולי נהגים שיכורים …או לפחות בתיאוריה .. (: הלוואי וזה היה כזה פשוט הא ? מה שאני מנסה להגיד זה שאת עושה עבודה מדהימה! יצאתי מההרצאה מלאת הערכה ותקווה שאולי כן אפשר לעשות שינוי.מה שבטוח אותי לא יתפסו מאחריי ההגה שתוייה ,למרות שעל השוקו אני לא יכולה להתחייב … 😉
תודה רבה לך, ואלפי איחולי בהצלחה,